Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Quirinne Gierkink - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Quirinne Gierkink - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!

Door: Quirinne

Blijf op de hoogte en volg Quirinne

30 Juni 2015 | Nederland, Markelo

Salut! Ik heb lang getwijfeld om een blog bij te gaan houden. Toch maar besloten om het wel te gaan doen, want ik heb geen idee hoeveel tijd ik heb om contact te zoeken met het thuisfront. Een blog is makkelijk en je hoeft niet steeds hetzelfde verhaal te vertellen (hoewel ik dat ook niet erg vind zoals de meesten wel weten hahaaa). Ik probeer elke week wat te posten.

Met nog 3 dagen tot vertrek te gaan nemen de zenuwen wel een beetje toe. Nog even een diploma uitreiking morgen, afscheid nemen van mijn vrienden, en wát moet je in godsnaam meenemen als je 8 weken naar het buitenland gaat?! Is mijn Frans wel goed genoeg? Ken ik alle minidisco dansjes nog wel? En misschien niet de meest onbelangrijke- HOE SPEEL JE JEU DE BOULES? Ik heb een paar weken geleden in Tunesië mijn eerste spelletje jeu de boules ooit gedaan, begrijp de regels nog steeds niet en laat er nou op mijn camping nét elke week een jeu de boules toernooi georganiseerd worden. Door mij wel te verstaan. Daarnaast ben nog nooit langer dan 2 weken van huis geweest en al helemaal niet in mijn eentje. Ja, ik werk in mijn eentje op de camping en er is dus geen animatieteam of iemand met ervaring die mij eventueel kan helpen. Wel een goede les voor mezelf trouwens. Gelukkig is deze verstandige meid al op tijd begonnen met het pakken van haar koffer dus is er (hopelijk) nog genoeg tijd om de vergeten spulletjes in te pakken. Op het moment dat ik dit schrijf hoor ik mij eigenlijk aan te melden voor het vavo- weer zo'n ding wat nog op mijn 'To-do lijstje' staat. Tijd om af te sluiten, en iets is nu in ieder geval zeker: mijn animatiehandboek ga ik NIET vergeten!

Beaucoup des bisous, mijn volgende blog zal ik schrijven vanuit la belle France!

  • 01 Juli 2015 - 13:47

    Bianca:

    Hey Q,

    Je gaat het vast wel redden.... Keep your head up and free your mind!!
    Go girl........☺️☺️☺️
    Succes met de laaste to-do lists.
    Zet 'm op

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quirinne

Ik ben Quirinne, 18 jaar oud en ga deze zomer werken als animatrice op een camping in Zuid-Frankrijk. Ik houd een blog bij om mijn familie en vrienden op de hoogte te houden van mijn avonturen!

Actief sinds 30 Juni 2015
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 5022

Voorgaande reizen:

03 Juli 2015 - 24 Augustus 2015

Werken in Frankrijk!

Landen bezocht: