Eindelijk bekijks! - Reisverslag uit Privas, Frankrijk van Quirinne Gierkink - WaarBenJij.nu Eindelijk bekijks! - Reisverslag uit Privas, Frankrijk van Quirinne Gierkink - WaarBenJij.nu

Eindelijk bekijks!

Door: Quirinne

Blijf op de hoogte en volg Quirinne

09 Juli 2015 | Frankrijk, Privas

Tijdens mijn laatste blog schreef ik nog over hoe benieuwd ik was naar de opkomst bij de minidisco diezelfde avond. Het was een ramp. Ik had sportify gedownload omdat dat me handig leek omdat ik niet alle dansjes van de CD al kende, en ik zo zelf de muziek uit kon kiezen. Had hem voor de test dus nog niet geupdate naar premium. Gevolg: 23456789 reclames onder de minidisco! Tuurlijk, had mij weer moeten overkomen. En er waren al maar 2 kindjes die dansten- de rest stond erbij en keek erna. En de campingdans sloeg totaal niet aan. Daarnaast bevorderden die reclames het meedoen ook niet echt natuurlijk.

Gister heb ik ook mijn eerste blog voor Zomerjobs geschreven- en ook daar in vermeld dat de Franse kindjes niet echt mee wilden doen aan mijn activiteiten. Maar als een radar- 5 minuten na het plaatsen van de blog willen ze uit het niets allerlei Nederlandse woorden leren- zwembroek, magie, kikker (ook in het Engels: de 'frog' komt er alleen maar uit als 'FOCK!! Tu as une fock'. Oeps!) De miniclub vandaag was een succes en het spel cet après-midi aussi! Ik had een duikwedstrijd in het zwembad georganiseerd en waar ik bij de eerste activiteiten maximaal 3 deelnemers had, had ik nu maar liefst 15 kinderen die allemaal enthousiast meededen! Nu dit gezegd te hebben laten we het hoofdstuk aquagym maar even weg. Wat een flop- precies zéro personnes kwamen vanochtend opdagen. Gelukkig kwam er aan het eind een lief meisje langs voor de aquagym maar die wilde liever met mij gaan zwemmen haha. Heb wel weer een mooie foto geschoten voor de zomerjobs fotowedstrijd (te vinden onder foto's) en een plaatje uit de miniclub! Over een half uurtje een herkansing voor de minidisco -dit keer wel met sportify premium- dus dat gaat helemaal goed komen! Op het moment dat ik dit schrijf geniet ik van een heerlijk Frans wijntje en een portie Hollandse bieterballén (geen bitterballen maar bieeeeeeterbalen) het beste van de twee landen in één! Met mijn tot nieuwe campingdans omgedoopte Logobitombo (hét begrip in Frankrijk) gaat het helemaal goed komen vanavond. FRANKRIJK JE T'AIME BEAUCOUP <3

  • 11 Juli 2015 - 09:14

    Bianca:

    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt..... En elke dag leer je weer. Tip: haal spray met echte deet voor de steekvliegen. Succes maar weer en vooral genieten!! Liefs uit de Achterhoek☀️☀️☀️☀️☀️☀️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quirinne

Ik ben Quirinne, 18 jaar oud en ga deze zomer werken als animatrice op een camping in Zuid-Frankrijk. Ik houd een blog bij om mijn familie en vrienden op de hoogte te houden van mijn avonturen!

Actief sinds 30 Juni 2015
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 5031

Voorgaande reizen:

03 Juli 2015 - 24 Augustus 2015

Werken in Frankrijk!

Landen bezocht: