Soaking wet - Reisverslag uit Privas, Frankrijk van Quirinne Gierkink - WaarBenJij.nu Soaking wet - Reisverslag uit Privas, Frankrijk van Quirinne Gierkink - WaarBenJij.nu

Soaking wet

Door: Quirinne

Blijf op de hoogte en volg Quirinne

02 Augustus 2015 | Frankrijk, Privas

Vrijdag 31 juli:

Gister mijn halve programma moeten schrappen door 0 opkomst bij de zwembadactiviteiten. Het was ook echt heel erg koud gister dus heb het maar even verplaatst naar vanmiddag. Het is nu wel wat zonniger, ook wel aan de frisse kant. Morgen nog een hele dag flinke regen en onweer. Alwéér op mijn vrije dag :-(. Gelukkig wordt het na morgen weer mooi! Woe-hoe! Afijn, gister dus een soort van kleine vrije dag gehad maar gelukkig met een heel aangename (als geroepen) verassing! Regiobezoek! Het heeft mijn dag gered, in de middag ben ik meegeweest naar een andere camping hier in de buurt waar een collega zit, daarna weer terug naar mijn camping voor de minidisco en later weer terug naar de ander voor een 'disco' party! Was zóó blij om even van de camping af te zijn. Die regiobezoekjes zijn echt een oppepper. De regio is hier blijven slapen en vanochtend weer vertrokken. Alles was goed, ik deed het heel leuk met de kindjes en de baas was ook tevreden. In tha pocket!!! ;-) Verder vanochtend tijdens het lampionnen maken lelijk in mijn vinger gesneden, maar liefst al 4x de pleister verwisselt maar het bloed nog steeds. 300% geven is... AUW (100% krijgen..)

23:30

Eindelijk in bed, werkweek 4 zit erop! Vandaag dus in feite 2 dagen van het programma in één dag gedaan en ik ben echt compleet naar de uien. De minidisco XL gedanst, lampionnen optocht gehouden en de rest van de avond rond de tafel gespeeld. Daarvoor al de miniclub, splashdance en hele middag spelletjes gedaan. Gelukkig ben ik morgen vrij en kan ik dus uitslapen, wat ik dan ook maar écht eens ga doen! Misschien wel de hele dag dus ik denk niet dat er veel te schrijven valt morgen ;-). Bonne nuit à tous!

Zaterdag 1 Augustus

22:00

Toch maar wel een update.. Dacht ik net het ergste te hebben gehad vorige week. Mijn caravan heeft de hevige hoosbuien van vanavond wederom niet overleefd. Het gerepareerde deel is echter wel droog gebleven, de andere kant niet. Lees: mijn bed. Net het belangrijkste om de nacht door te brengen. Ik voelde me ontzettend schuldig toen ik het wéér aan mijn baas moest vertellen. Ik probeerde ze nog te overtuigen dat droog beddengoed genoeg zou zijn, maar daar kwam ik niet weg. Deze keer heb ik mijn spullen echter niet kunnen verhuizen naar een bungalowtent maar naar hun huis, zodat ik daar in een droog logeerbed kan slapen. Voel me nog wel een petit peu ongemakkelijk hier want het is een open kamer, aangesloten op de woonkamer en keuken. Maar goed, ik ga vast beter slapen hier dan in mijn caravan!

00:00

OMG! Zojuist een echte 'croque monsieur' gehad! Wat had ik die gemist zeg. Voor degene die niet weten wat een croque monsieur is: een héérlijke ham-kaas tosti! Voor nu hoofdpijn, moe en morgenvroeg aquaagym.. Bonne nuit ;-)

Zondag 2 Augustus

18:30

Na een slechte nacht vanochtend heerlijk wakker geworden van een lekkere pannenkoekgeur. Die ik daarna natuurlijk ook op mocht eten! Jammmmmmie! Ik heb binnen 12 uur meer gevarieerd gegeten dan de afgelopen 4 weken want ik leef al die tijd al op pizza, kipnuggets en héééél veel tomaat en boontjes. Veel anders hebben ze hier in het restaurant niet. Vannacht slaap ik nog een nachtje bij mijn baas thuis want mijn bed is uit de caravan gehaald om al het beddengoed te wassen, wat ik wel super lief van ze vind. Klein nadeeltje.. Na wederom een dag druk in de weer te zijn geweest heb ik eigenlijk wel behoefte aan een momentje voor mezelf, misschien op tijd naar bed (wat ik gisteren eigenlijk al wilde doen), maar dat gaat zo niet lukken. Morgen overigens ook niet want dan heb ik weer een restaurantdienst. Maar goed, we gaan zien wanneer wel ;p. Ik weet inmiddels gelukkig wel wat er scheelde aan de caravan. Het water is (ja echt) deze keer door de ventilatie naar binnen gekomen. HOE DAN?!!!!! Niet te veel tijd om na te denken, wánt ik heb over 15 minuten weer een pétanque toernooitje op de planning staan. Au revoir!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quirinne

Ik ben Quirinne, 18 jaar oud en ga deze zomer werken als animatrice op een camping in Zuid-Frankrijk. Ik houd een blog bij om mijn familie en vrienden op de hoogte te houden van mijn avonturen!

Actief sinds 30 Juni 2015
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 5034

Voorgaande reizen:

03 Juli 2015 - 24 Augustus 2015

Werken in Frankrijk!

Landen bezocht: