La première journée de travail! - Reisverslag uit Privas, Frankrijk van Quirinne Gierkink - WaarBenJij.nu La première journée de travail! - Reisverslag uit Privas, Frankrijk van Quirinne Gierkink - WaarBenJij.nu

La première journée de travail!

Door: Q

Blijf op de hoogte en volg Quirinne

07 Juli 2015 | Frankrijk, Privas

Salut mes chéries!

Alweer een paar daagjes op Franse bodem en mijn eerste werkdagen zijn gemaakt! Hoewel je het tot nu toe nog niet echt 'werk' kan nomen. De eerste mini club ochtend drie lieve kindjes te knutselen gehad en vandaag maar liefst twee! Ook verviel gisteravond mijn eerste bardienst omdat er simpelweg niemand in de bar was, haha. Daarnaast zijn er veel Franse kinderen die (zover ik weet) hier wonen en óf net te jong zijn voor de mini club, óf zich prima redden zonder mij (de-animatrice-die-hen-toch-niet-begrijpt). Helemaal niet erg, ze moeten gewoon komen als zij het leuk vinden! Vanavond is de eerste minidisco en ik ben benieuwd hoe de opkomst dan zal zijn. Ik heb tot nu toe dus nog lekker veel vrije tijd (olé ola bronzer!). Op het moment dat ik dit schrijft word ik voor de zesmiljoenste keer gestoken door een of andere vlieg- waar er heeeeul veel van zijn hier! Achja. Behalve dat en dat ik mezelf al per ongeluk uit heb gemaakt voor alcoholist (aimer la bouteille, Q...) gaat nog steeds alles goed hier! Oh en ik moet écht gaan stoppen met mezelf voor te stellen als 'Q' want dat betekent kont of kots. Ofzoiets. Wist ik trouwens al maar het gebeurd nog steeds :-( Ooooohhhhh de macht der gewoonte.

Beaucoup des bisous van Q (tje) (hihi)